Bussen.

2011-11-04 @ 15:13:12 | Permalink | Allmänt

Godmorgon på er.

Det här kommer inte bli ett så långt inlägg eftersom jag sitter på bussen och inte har tillgång till hur mycket fri surf som helst..

Som sagt så sitter jag på bussen. Är just nu påväg mot Borlänge men sen bär det av till Insjön..
Inte det roligaste precis, hade mycket hellre velat stanna kvar i Falun ..
Insjön är ganska 'dött' om man säger så.. det finns alltså inte så mycket att göra :/
Ska iallafall se om jag kanske kan hinna med att träffa Hanna, Anna och kanske till och med Ton..
Men jag prioriterar att träffa Anna och Hanna för det var så himla länge sedan vi sågs och jag saknar dom! :)

Haha, inlägget vart längre än jag hade tänkt men det gick ju så snabbt o skriva (måste få skryta lite ;)) så att jag inte tänkte på jur långt inlägget skulle bli.. men aja, jag tror inte det gått åt allt för mycket av den fria mobilsurfen :))

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback