MTV EMA.. ?

2011-11-06 @ 21:03:49 | Permalink | Allmänt
Hejsan.

Klev precis ur duschen, riktigt skönt.
Så fort jag bloggat klart så hade jag tänkt föna håret och sedan platta det (gör det på kvällen istället för på morgonen för att kunna sova längre).
Sen så funderar jag på om jag kanske ska lägga mig i sängen och kolla lite på Mtv EMA belfast..om jag orkar och hinner vill säga. Har faktiskt tänkt att gå och lägga mig före 23.00 ikväll! Bara för att jag känner att jag behöver få sova lite extra ..

Imorgon börjar skolan, vet inte riktigt hur jag känner för de.. Det skulle vara kul bara vi slapp proven! Men det gör vi ju såklart inte. :/ Och dom tidiga morgonarna gillas ju inte speciellt mycket heller för den delen..
Men aja, jag får stå ut. Snart är det ju jullov också.. och sen jul! Shit vad tiden går fort! Jag vill inte ha vinter, avskyr kyla.

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback