Sent..

2011-11-17 @ 23:29:09 | Permalink | Allmänt

Hej, det här får gå snabbt för klockan är mycket och jag behöver få sova..

Jag träffade iallafall Martin och Karro ikväll , eller rättare sagt jag och Martin möttes och sen gick vi hem till Karro och ringde på dörren i en halvtimme innan hon öppnade (hon stod i duschen).. Vad som hände där inne sen ska nog inte tas upp här tror jag.. det ända jag kan säga är att vi som vanligt flummade sjukt mycket ;)

Godnatt nu, imorgon åker jag till Insjön så det blir antagligen inte lika många inlägg..
Ska iallafall troligtvis spendera hela helgen hos Hanna istället för hos pappa, längtar! Ska även kanske träffa Ton också, det verkade som om han ville träffas så..
Men inget är bestämt så vi får se! :)

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback