Vet inte riktigt vad jag ska skriva här...

2011-11-01 @ 13:25:17 | Permalink | Allmänt

Godmorgon på er!

Nu har jag och Emelie precis stigit upp, vi liknar båda två zombies.. så trötta är vi fan.
Och ingen lust att gå o göra oss i ordning har vi heller, eller iallafall speciellt inte Emelie..
Så nu ligger vi bara i sängarna, Emelie på golvet på ett par kuddar där jag sov och jag i hennes säng och är osociala.
Får väl se till att försöka komma på något vi kan göra snart antar jag.. innan jag somnar igen.. :s

Jag uppdaterar bloggen senare.. för nu orkar jag inte skriva något mer. Har ju ingen tillgång till dator när jag är här så då är det bloggning från blogg.se appen som gäller! :)

/Alex

En söt bild på Emelies hund, alias Svante/GladerChoklader..Egentligen heter han Brasse men jag tycker de andra namnen låter roligare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback