2 AUGUSTI

2012-08-02 @ 22:57:36 | Permalink | Allmänt
Hejsan! 
 
 Blev väckt vid 13 imorse av mamma som undrade om jag ville följa med och hälsa på mormor och morfar i stugan. Följde med dit en sväng eftersom jag inte träffat dom på riktigt länge. Sen så var det även kul att träffa Therese, Eva, Henrik, Hanna och Alicia som också var där! :-)

När jag kom hem strax före 20 så tog jag direkt cykeln och cyklade iväg till min underbara bästa vän. Hon har bara varit hemma i snart en vecka nu och sen så åker hon på lördag igen. Känns ju trist men sånt är livet, vi får ju ses igen när hon kommer hem efter en vecka. :-) 
 
Nu sitter vi och kikar på lite Gossip Girl avsnitt, mysigt.
-Alex

Kommentarer
Postat av: julia olsson

sv: Tack detsamma! :)

2012-08-03 @ 19:18:20
URL: http://juliaolsson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback