3 AUGUSTI

2012-08-04 @ 01:14:45 | Permalink | Allmänt
Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde igår! Förvånadsvärt nog så lyckades Emmys brorsa övertala oss att se på Paranormal Activity med honom och Julia. Jag som verkligen inte alls gillar skräckfilmer lyckades bli övertalad att se just den.. fattar det fortfarande inte.. (Haha, överdriver kanske lite nu..) 
 Och ännu konstigare var att jag faktiskt tyckte att den var riktigt bra!! :o
 
Nog om det nu. 
 Emmy väckte mig nån gång mellan 11 och 12 imorse och tvingade upp mig. Cyklade hem efter bara några timmar eftersom Julia skulle komma hit, resten av dagen umgicks jag alltså med henne.
 
Ikväll blir det nog inte så sent hoppas jag, hade tänkt att gå och lägga mig ganska snart faktiskt så att jag inte sover bort hela dagen imorgon!
 
-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback