23 DECEMBER

2012-12-23 @ 23:20:28 | Permalink | Allmänt

Gårdagen slutade inte alls som jag trodde, blev inte alls att stanna hemma med brorsan utan jag drog iväg till Louise istället och sov även där. Mysigt!
När vi vaknat så gjorde vi oss i ordning och drog sedan till mig och fotade några snygga bilder! Därefter kom Julia och så hade vi en liten mini jul och bytte julklappar!

Resten av dagen spenderades med brorsorna, en sväng på stan och lite sällskapsspel var vad vi hann med innan mamma kom och vi faktiskt firade jul här. Imorgon så åker vi iväg till mormor och morfar och firar och därefter drar jag, Andréas och Daniel till pappa för ytterligare ett julfirande. Där sover vi även kvar.

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback