00.34

2012-01-06 @ 00:34:28 | Permalink | Allmänt
Oj oj oj!
2 bloggdesigner på en kväll, det är bra gjort det! ;)
Och nöjd blev jag också! Speciellt med Lovisas design (Ni kan se den hääär!) , men Linneas design vart också helt okej för den delen! (Linneas design hittar ni hääär!)
Imorgon (om jag orkar & hinner) får jag ta & göra Isabelle's design. Men eftersom hon inte skickade några bilder idag så gjorde jag Lovisas före.

Imorgon drar jag ner på stan en stund med Jonna för lite shopping, men mest bara för att få träffa henne. Det var så länge sen sist! Måste komma ihåg & ta med henne julklapp också!

Nej, godnatt med er nu! Om jag ska orka gå upp imorgon vid 11.00 så är det bäst att jag kryper till sängs snart!
Men först är det en dejt med duschen som står på listan!

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback