21 JUNI

2012-06-21 @ 18:04:06 | Permalink | Allmänt
Ni får ursäkta att jag inte bloggade något mer igår kväll som jag sa att jag skulle göra, men jag hade fullt upp hela dagen och sen så sov jag hos Frida. 
 
 Vi hade det riktigt mysigt igår kväll, kollade på "A walk to remember", verkligen sevärd! Rekommenderas stort för alla som inte har sett den! 
 Sen så kikade vi även på "Hunger Games" nu idag, hade faktiskt inte sett den.. Den var också riktigt bra!
 
Ikväll tror jag faktiskt att jag bara tänker vara hemma och ta det lugnt. Har ju haft fullt upp alla dagar än så länge på sommarlovet och inte fått så mycket sömn. Dock har jag haft det helt fantastiskt roligt! Om lovet fortsätter såhär så kan jag garanterat lova att det här kommer bli det bästa lovet någonsin! 
 
 Jag och Frida var ute och fotade lite igår.. blev inte så jätte bra bilder dock.. Eller vänta, jag ska inte säga något utan låta er bedömma själva! :-)
 
-Alex

Kommentarer
Postat av: Maria

Näst sista bilden på dig, otroligt vacker!

Svar: Aw, tack så mycket!
Alexandra

2012-06-21 @ 21:04:08
URL: http://mariamunther.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback