Just one week left

2012-06-08 @ 17:59:08 | Permalink | Allmänt

Hej på er!

Nu har jag precis gått klart den sista "riktiga" skolveckan innan sommarlovet. Nästa vecka kommer nästan bara att bestå utav skåpstädning osv. På onsdagen har vi friluftsdag och på torsdagen är det klassens dag, sen så slutar vi på fredagen. Ärligt talat så tror jag att jag kommer sakna skolan (eller åtminstone kompisarna).. Alla kommer man ju inte kunna träffa på lovet pga av vissa åker bort och sånt..

Just nu ligger jag och läser + lyssnar på lite musik. Mysigt med det börjar bli långtråkigt så jag funderar på att kanske ta en promenad i det vackra vädret eller se om det är någon som har lust att ses.

Btw så kommer Andréas och Franziska ikväll, har verkligen saknat dom så det ska bli jätte kul!

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback