Hemskt!

2012-03-14 @ 22:26:53 | Permalink | Allmänt

Usch säger jag bara. Det har inträffat ännu en hemsk incident när en elev var påväg till skolan, hälsinggårdsskolan. Det är tredje gången nu! Och andra gången det är en vän till mig som råkar ut för det!
Är det samma man som åker runt och håller på såhär?
Polisen borde lägga in mer resurser så att de kan ta fast peddot!

Jag tycker bara så sjukt synd om de som råkat ut för det här! I och med att jag känner två av dom så har jag sett hur dåligt det här fått dom att må. Vem skulle inte må hemskt om något sånt här inträffade?!

Hoppas de tar fast den här sjuka mannen, han måste ju allvarligt talat vara psykiskt störd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback