Catch me before I fall

2012-05-02 @ 21:45:31 | Permalink | Allmänt
Hej sötnosar!
Haft en bra dag i det vackra vädret? :)

Det har i alla fall jag haft! Chansade faktiskt och tog på mig kort shorts imorse och det var en riktigt bra chansning alltså då det blev otroligt varmt, hela 20 grader i skuggan! :D Dagens outfit bestod alltså av linne och shorts, härligt.

Efter skolan cyklade jag till stan med Emma. Hon ville ha lite sällskap så då följde jag med ;)
Cyklade hem strax efter 18.00 och efter det så har jag bara legat och sms:at i soffan. Borde egentligen ha pluggat lite till NO provet som jag ska ha imorgon.. men det orkade jag inte riktigt .. hehe ;)

-Alex


Bjuder på en rätt så gammal bild på mig och Jonna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback