Just hangout with people who makes you happy

2012-05-22 @ 23:11:02 | Permalink | Allmänt

Hej på er sötisar!

Har inte hunnit blogga någonting tidigare idag eftersom jag direkt efter skolan cyklade hem, bytte om till shorts och linne pga det oerhört varma vädret & sedan tog jag bussen in till Borlänge där jag var och klippte mig. Blev inga stora förändringar utan hon klippte bara upp lite och klippte bort de slitna topparna :-)
Efter att jag varit hos frisören gick jag till kupolen för att köpa present till min kusin och hennes pappa som fyller år snart (vi ska fira dom i helgen).

Kom hem strax efter 20:00 och då duschade jag och sedan stack jag ut och mötte Emelie en stund, vi var bara ute och snackade men efter ett tag kom det så mycket myggor så att vi bestämde oss för att cykla hem vid 22.

Haha, ja ni, det där var min dag det ;)
-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback