9 NOVEMBER

2012-11-09 @ 19:32:18 | Permalink | Allmänt

Det var riktigt kallt kallt imorse då jag cyklade mot en helt vanlig skoldag. Jag slutade 11.30 tack vare hål från sista lektionen + att vi egentligen skulle ha lång lunch. Stack hem till mig och käkade tillsammans med Julia & Isa istället men tyvärr så fick vi inte veta att vi hade hål förren vi satt på bussen tillbaka till skolan..

Lillebrorsan kom för nån timme sen och 22.30 ikväll kommer även Andréas, hela syskonskaran blir samlad, haha.

-Alex

Klippte mig förresten igår också.. Blev alldeles för kort, hon klippte 1 hel dm.. :/


Kommentarer
Postat av: Hanna Lisskar

Det vart as snyggt ju!!!!

2012-11-15 @ 10:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback