12 SEPTEMBER

2012-09-12 @ 21:39:29 | Permalink | Allmänt
Hade som sagt friluftsdag idag.. Först så gick vi någon promenad och svarade på frågor vilket var riktigt tråkigt men sedan så fick vi paddla ut en bit, runda en ö och sedan till en flytbrygga. Från flytbryggan fick sedan de som ville/vågade hoppa i och simma tillbaka och dra med kanoten. Om man simmade så skulle man få bättre betyg sa dem så då är det väl klart att man gör det liksom.. Men det var verkligen svinkallt, efteråt så slängde alla av sig sina kläder och sprang rakt in i bastun för att värma sig.. 45 grader kändes inte så dumt.. Höhö
 
 När jag kom hem så tog jag det bara lugnt en stund innan jag blev tvungen att göra mig iordning för att åka iväg till konfan, mysigt gäng det där alltså! 
 
-Alex
 
 Och såklart fanns det även lite tid för lek också.. Att ta på elstängsel och skicka stötar är ju väldigt kul vet ni! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback