27 SEPTEMBER

2012-09-27 @ 21:05:04 | Permalink | Allmänt

So provet gick sådär, hade en hel del kvar som jag velat få med men tyvärr så räckte inte tiden till..

Det var meningen att jag skulle följa med Frida till stan efter att hon slutat men självklart så lyckades vi missa bussen.. Så istället så cyklade jag hem till Emilia för att hjälpa henne med någon NO uppsatts.. Gick sådär, höhö..
Kom hem för någon timme sen så nu ska jag strax plocka undan lite på rummet och plugga lite..

-Alex

*bläddrar igenom de senaste bilderna i mobilen och hittar lite bilder som min kära vänner tagit.. De är så sjukt snälla alltså..* bilderna på mig är ju riktigt vackra dessutom.. *host*..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback