Spanien

2013-04-14 @ 16:54:06 | Permalink | Allmänt
Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen! Hemma i Sverige har jag varit i lite över en vecka nu men den senaste veckan har jag verkligen haft fullt upp med en massa plugg så har inte funnit någon tid för bloggen.
 
 Veckan i Spanien var verkligen underbar, fint väder hade vi dessutom så lite brun blev man ju. Första dagen så låg vi faktiskt bara ute och solade och tog en tur till stranden, men resten av veckan åkte vi runt på en massa olika saker, bl.a. så träffade vi en hel del spanska ungdomar, besökte bl.a. två församlingarden &  den gamla delen av Tarragona, men det bästa av allt var nog faktiskt shoppingturen i Barcelona, höhö.. Förutom allt det så har jag även agerat frisör med spansk publik, gått på upptäcksfärd, spelat vollyboll, ätit pinnbröd och en massa massa mer!
 Har ännu inte laddat in bilderna från kameran än, men här är några från mobilen iallafall:
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Avvvvis ju!! Vi måste höras någon dag<3

Svar: Jaa, det måste vi verkligen! Saknar dig!<3
Alexandra

2013-04-15 @ 19:18:17
URL: http://hannaidapauliine.blogg.se%27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback