1 FEBRUARI

2013-02-01 @ 23:41:23 | Permalink |

Nu har bloggen ekat tom ett tag pga att blogg.se appen vägrat att ladda upp mina inlägg. Förhoppningsvis fungerar det nu..

Har haft en super bra vecka då jag fått hål från en massa lektioner och slutat tidigare alla dagar förutom i måndags. Dessutom fick jag en underbar sovmorgon i tisdags till 10.50!

Igår så umgicks jag med mina godingar Julia och Louise, precis som jag gjort resten av veckan. Efter skolan idag så drog jag ner på stan med mamma och köpte lite grejs.. Får se om jag kan visa er i ett inlägg sen!

Imorgon får vi se vad som händer men det planeras myskväll med världens bästa Emmy och Jonna under kvällen åtminstone. Det ska bli super kul!

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback