13 FEBRUARI

2013-02-13 @ 21:45:26 | Permalink | Allmänt
Slutade vid 11.30, precis som alla andra onsdagar. Dock hade vi bara en riktig lektion, det kom någon fotograf som berättade osv de två första lektionerna så det var ju inte så dumt, höhö.
 Julia följde med mig hem direkt efter skolan och så åt vi och drog sedan ner på stan en sväng innan Danne sms:ade mig och frågade om vi kunde plugga till SO provet vi har imorgon. Åkte då hem och hämtade grejerna eftersom han glömt sina i skolan och så drog vi till konfan en halvtimme tidigare för att få lite gjort men nejdå, självklart så ska Axel, Josef och Jona komma samtidigt så vi hann inget, höhö. Alltså har jag inte pluggat någonting överhuvdtaget till det här provet, precis som jag inte gjorde till NO provet heller.. Inte bra, inte bra.. hehe.. 
 
 Nu så ska jag fortsätta lyssna på lite musik, sms:a lite och njuta av att vara ensam hemma. 
Godnatt allihopa.
 
-Alex
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback