Grattis Emmy!

2013-01-07 @ 12:13:22 | Permalink |

Idag fyller min allra finaste vän år. Den allra finaste, vackraste, snällaste , grymmaste och bästa vännen någonsin. Någon underbarare än dig Emmy, går det inte att finna i denna värld. Du är det bästa som har hänt mig, ärligt. Alla minnen vi delar, alla stunder vi bara legat och skrattat åt precis ingenting. Tagit en massa fula kort och skickat, bara för att få varandra att skratta. Ja, det är guld värt. Jag mår bra av att bara vara med dig! Du är en glädjespridare! Ord behövs inte, vi förstår varandra ändå. Jag kan prata om precis allt med dig, och jag litar på dig fullt ut, finns ingen som jag litar så mycket på som jag litar på dig. Du är en så otroligt härlig person och jag är så lyckligt lottad som får vara din/ha dig som bästa vän. Det är något jag är otroligt stolt över! Det finns så mycket mer jag skulle kunna skriva men jag är säker på att du vet precis hur mycket du betyder för mig. Du är den jag skulle offra allt för. Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du och jag föralltid!
Ett stort grattis på födelsedagen min lilla solstråle! Hoppas du får en toppen dag! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback