11 SEPTEMBER

2013-09-11 @ 22:28:07 | Permalink | Allmänt
Vill ni veta något kul? Idag är det precis 4 år sedan jag flyttade till Falun! En av de bästa sakerna jag någonsin gjort faktiskt. 

 Igår så kom äntligen min iPhone 5 tillbaka från reparationen, och inte nog med det så fick jag faktiskt en helt ny också! Den gick tydligen inte att laga.. 
 
 Idag så har jag gått runt och varit riktigt trött hela dagen, efter skolan drog jag ner på stan en stund med Karro och sedan hem igen för att plugga in franska glosorna.. Tillslut så orkade jag inte mer så istället gick jag ut och gick en vända i skogen med Christoffer, var riktigt skönt att få lite frisk luft kände jag..
 -Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback